tisdag 3 juni 2014

Blablabla

Ber om ursäkt redan nu MEN - jag får inte somna, så för att hålla mig vaken kommer det vanliga, skittråkiga.. 58 frågor om mig själv...

1. Hur gammal är du om fem år? 31, usch vi pratar om något annat nu!
2. Vem var den senaste du träffade? Min arbetskamrat Sofie :)
3. Hur lång är du? 164,5 cm LÅNG.
4. Vilken var den senaste film du såg? När lammen tystnar tror jag.
5. Vem ringde du senast? Ringde Tony men den sista jag pratade med var Daniel. 
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Jag skickade en massa "emojis" till Johanna, och skrev "we are two hardworking women" 
7. Vad är dagens planer? Nattens planer är att hålla i mig vaken och att plugga :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Olika, men oftast tröttnar jag på att smsa och ofta vill jag inte prata i telefonen. 
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? De skiljde sig när jag va liten. 
10. När såg du senast din mamma? Alldeles för länge sen, men vi ses snart!
11. Vilken ögonfärg har du? Brun-gröna
12. När vaknade du idag? Första gången 10.00 andra 19.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nja, vi hade en katt som vi brukade mata när vi bodde i radhus, vi kallade honom Manson, han var jätte skygg och ruggig som fasen. Tyckte så synd om honom så vi fick fånga in honom tillslut och avliva honom. 
14. Vilken är din favoritplats? Där familjen är <3
15. Vilken plats föredrar du minst? Gynekologen?
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Antagligen med min egen familj i ett hus någonstans :)
17. Vad skrämde dig som barn? Spöken, jag var verkligen livrädd. 
18. Vem fick dig att skratta senast? Jag vet inte, skrattar varje dag är inte direkt som att jag tänker på det. 
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha, ja tack och lov ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar, det är bäst <3
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan såklart, jag hatar att ha kläder på mig, skulle vilja gå runt naken omsvept i mitt duntäcke hela dagarna om det var möjligt!
22. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra... Skulle kunna tänka mig att ha flera :P
23. Har du någon gång spytt på fyllan? För många gånger!
24. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Barfota under sommaren, fast inte när man är ute, har värsta stadsfötterna. Och på vintern eller när man fryser är det tjocksockar som gäller!
25. Är du social? Jo, jag är nog väldigt social men jag trivs också i mitt eget sällskap, vill jag säga i alla fall. Men jag behöver andra för att hålla mig positiv :)
26. Vilken är din favoritglass? Den med små chokladflarn i. 
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet
28. Tycker du om kinamat? Love it, brukade äta det flera ggr i veckan förut :)
29. Tycker du om kaffe? Nej, te ska det va! 
30. Vad dricker du till frukost? Te, oboy, juice ibland vatten.. Olika beroende på dag
31. Sover du på någon särskild sida? Brukar nog oftast somna sådär halvt på magen sen snurrar jag hela natten. En gång vaknade jag med huvudet i fotändan, och jag hade ofta lakanet virat runt mig när det inte uppfunnits såna där lakan med resår. 
32. Kan du spela poker? Ja alltså jag vet hur man spelar men jag är inte speciellt begåvad.
33. Tycker du om att mysa? Ja det är klart, finns det någon som inte är sociopat som inte gillar det? 
34. Är du en beroendemänniska? Haha ja!
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? Japp, Petronella :)
36. Vill du ha barn? Japp, två stycken i alla fall. 
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska såklart, lite spanska och lite italienska och ännu mindre franska!
38. Har du någonsin åkt ambulans? Japp, jag har vart en riktig olycksfågel emellanåt.. Om man nu kan säga så. 
39. Föredrar du havet eller en pool? Alltså jag kan tycka att det är lite obehagligt att bada i havet pga höga vågor och fiskar som bits men såklart är havet bättre än en pool på många andra vis. 
40. Vad spenderar du mest pengar på? Hyran såklart, mat.. och shopping. 
41. Äger du dyra smycken? Inte svindyra.
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Alhgrens bilar. 
43. Vem är den roligaste människan du känner? Johanna lätt. 
44. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på knät då, efter det att jag snubblade på mina egna fötter i fjolas. Slutade med ett eventuellt benbrott och gips i två veckor. Klantig som man är.
45. Vad har du för ringsignal? The Joker :)
46. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jaa, eller min mamma har min prinsessklännig. Om jag inte fått den nu, då ligger den i mitt förråd. 
47. Flirtar du mycket? Nej verkligen inte
48. Vart togs din profilbild för din blogg? I vidsel, i en säng
49. Kan du byta olja på bilen? Nja, jag kan fylla på olja iaf, men vet inte om jag kan byta.
50. Har du fått fortkörningsböter? Nope
51. Vilken var den senaste bok du läste? Minns inte titeln men den handlar om en tjej som får cancer, den är skitsorglig. Började gråta redan på sidan 23.
52. Läser du dagstidningen? Nej aldrig, jag är mer lycklig i min bubbla!
53. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej.
54. Dansar du i bilen? Haha nja det har väl hänt men inte ofta 
55. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ igår
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Lite information på jobbet
57. När var du i kyrkan senast? Jag vet inte..
58. Vad ska du göra nu? Ta en koffeintablett, dricka te och äta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att just DU delar med dig!