torsdag 2 januari 2014

2013

Beskriv året med tre ord.
Utvecklande, kärleksfullt och roligt.

Vilka ser du som de största händelserna under året?
Jag fyllde 25 år, och fick en utlandsresa i födelsedags present. Jag fick ett arbete, lägenheten som jag flyttar in i med min bästa och äldsta vän är stort också. Jag avsluta två kurser som jag har velat göra sen jag slutade gymnasiet för snart 7 år sedan. Jag firade 2 års drogfrihet, och bäst av allt är nog de fantastiska människorna jag lärt känna.   


Har du blivit bättre på något?
På att ta mitt ansvar, och sluta isolera mig.

Gjorde du något du aldrig gjort förut?
Jag var på gröna lund typ 5 gånger på två månader och åkte bergochdalbana flera, var första gången på skansen, och fick dessutom se Håkan Hellström live fast det har jag gjort förut. Var för första gången på Kreta vilket var fantastiskt. Spelade en zombie i en film, vilket var skit roligt! Såg på terminator, åt en fortune cookie.. Åh det är säkert hur mycket som helst, men det där är det som jag kommer på just nu :)


Vad var extra dåligt med året?
Att jag insett att många av mina sanningar egentligen vart en lögn. 

Vad var extra bra?
Att jag blivit mer självständig. 

Vad lyssnade du på?
One republic, Håkan Hellström, Veronica Maggio, Ken Ring, Bastille, Metric, Neon Trees, Bowling for soup, Hellogoodbye, Rihanna, och många fler :)

Vad skrattade du åt?
Åt filmer, som We're the Millers, videoklipps-samtal mellan mig och Johanna, Vines, Ellen Degeneress, Människor som berättar om pinsamma situationer, internskämt, Melas fantastiska humor, pinsamma situationer som jag vart med om, exempel som när jag råkade sätta mig i en främlings knä på tunnelbanan. Åh det finns hur mycket som helst, jag har verkligen skrattat mycket i år! 

Vad grät du till?
I princip alla videoklipp och filmer på nätet, alla sorgliga historier på möten och tillsammans med vänner, jag grät på begravningen, jag grät flera gånger på tunnelbanan. Jag har skrattat mycket men gråtit mycket också. Men det har vart helande!

Lärde du känna några nya människor?
Så många, i år har jag också haft turen att lära känna människor som nu är mina närmsta vänner. Känner tacksamhet <3

Och så slutligen; dina planer inför 2014?
Mitt mål för 2013 var ett arbete, det har jag ju nu. Så mitt mål för 2014 är att träffa någon.. om gud vill!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att just DU delar med dig!